Kompanija Alkaloid AD Skopje oglasila se saopćenjem za javnost, povodom, kako se navodi negativno intoniranih medijskih objava i navoda o upotrebi njihovog OTC preparata "Caffetin" i uputila određena pojašnjenja.

"'Caffetin' predstavlja kombinaciju četiri idealno uravnotežena sastojka koji daju sinergijski učinak u tretiranju boli. Preparati sa istim ili sličnim sastavom koriste se u mnogim zemljama u svijetu, a sama činjenica da se u velikom broju zemalja regiona i Evropske unije nalazi u slobodnoj prodaji u apotekama i izdaje se bez liječničkog recepta, govori u prilog bezbjednosti ovog proizvoda.

Agencija za lijekove i medicinska sredstva Bosne i Hercegovine (ALMS BiH) donijela je rješenje za odbijanje zahtjeva za oglašavanje OTC preparata 'Caffetin' kao i rješenje o stavljanju van snage saglasnosti za oglašavanje 'Caffetina' široj javnosti. Ova odluka ALMS BiH odnosi se jedino na oglašavanje a ne na plasman i upotrebu OTC preparata 'Caffetin'. Kampanje za oglašavanje 'Caffetina' ranije su bile sprovedene u mnogim zemaljama u regionu i šire.

'Caffetin' je prvi put registriran 1957. godine na tržištu bivše Jugoslavije, uključujući i BiH. Jedan je od najrasprostranjenijih makedonskih izvoznih brendova, sa 59 godina postojanja i prodatih preko 10 milijardi tableta 'Caffetin' je prerastao u sinonim borbe protiv bolova. Zbog svojih izuzetnih dostignuća, a na temelju istraživanja javnog mnijenja, 'Caffetin' je dobio priznanje 'Superbrands' u Srbiji 2007. godine, u Bosni i Hercegovini 2008. godine i u Makedoniji 2009. godine.  

Proizvod je prisutan na tržištima više od 15 zemalja svijeta i proizvodi se po najstrožijim svjetskim standardima Dobre Proizvođačke Prakse (GMP)", navodi se u saopćenju kompanije Alkaloid AD Skopje.